Drodzy Goście,
W związku z sytuacją w naszym kraju chcemy Was poinformować o tym, jak funkcjonujemy w tym czasie.
Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).
Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany, zanim Gość w nim zamieszka, a także na życzenie Gościa dezynfekowany w trakcie jego pobytu w hotelu.
Na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony (min. 4 razy dziennie).
W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.
Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.
Wprowadziliśmy ograniczenia w funkcjonowaniu niektórych miejsc w hotelu, jak np. basen, SPA, sala zabaw dla dzieci, kręgielnia, siłownia, restauracja, bar.
Posiłki serwowane są w formie bufetu, który wydaje obsługa hotelowa.
Istnieje możliwość przywiezienia własnej pościeli.
Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
Są także kwestie, na których regulacje i rekomendacje czekamy, aby przygotować je tak, że korzystanie z usług naszego hotelu będzie dla Państwa w pełni bezpieczne i zarazem wygodne. Są to:
Specjalistyczna dezynfekcja pokoju przez odpowiedni sprzęt (np. ozonowanie, mgiełki dezynfekujące powierzchnie, gorąca para, itp.)
Korzystanie z maseczek ochrony twarzy dla obsługi hotelu i samych Gości.
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 89 743 31 00 lub mailowo pod adresem: recepcja@mragoworesort.pl.
Obie formy kontaktu są dostępne całodobowo, 7 dni w tygodniu.
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie pakiety i promocje możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.
Drodzy Goście, Będziemy bardzo wdzięczni za poświęcony czas i podzielenie się opinią o Państwa pobycie w naszym Hotelu na aplikacji TripAdvisor. Opinie naszych Gości są dla nas niezwykle cenne i ważne, ponieważ wykorzystujemy je w swojej pracy celem zapewnienia każdemu gościowi usług najwyższej jakości. Serdecznie Państwa zachęcamy i dziękujemy.
Drodzy Goście, Jest nam niezmiernie miło poinformować, że zostaliśmy partnerem programu „Karty Dużej Rodziny”. Osoby posiadające kartę są uprawnione do otrzymania 5% rabatu od ceny pobytu z oferty ze śniadaniem - Oferta bezzwrotna. Rabat nie łączy się z innymi promocjami. Kartę należy okazać przy zameldowaniu w hotelu, w innym przypadku zniżka nie zostanie uwzględniona. Rabat obowiązuje na pokój, w którym zameldowany będzie posiadacz karty.
Zapoznaj się z polityką i procedurami dotyczącymi ochrony dzieci - tutaj
Hotel Mrągowo Resort & SPA dołączył do programu Polskiej Organizacji Turystycznej „Obiekt Bezpieczny Higienicznie” aby zapewnić swoich Gości o podjętych szczególnych środkach bezpieczeństwa (zgodnych z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego), przed ich przyjęciem.
Podając adres e-mail będą Państwo informowani o najnowszych ofertach specjalnych i promocjach.
[mc4wp_form id="67480"]
© Copyright 2019 Mrągowo Resort, Polityka prywatności